Fa-ma sa simt ceva

M-am uitat in ochii lui si i-as fi spus:

Fa-ma sa simt ceva chiar daca asta inseamna sa imi frangi inima, sa ma ranesti, sa nu ma iubesti niciodata.
Fa-ma sa simt ceva pentru ca au trecut luni de zile, poate chiar ani de cand e gol, e pustiu si sunt indiferenta la orice ar aparea in viata mea.
Fa-ma sa simt ceva pentru ca doar tu poti avea efectul asta asupra mea si stii foarte bine sa imi citesti in ochi. Si chiar daca ma minti, minte-ma frumos, sa cred ca te iubesc pentru o noapte, ca sunt a ta si suntem doar noi doi pierduti intr-un univers de ganduri.
Fa-ma sa simt ceva pentru nu mai stiu ce e aia, nu imi mai aud inima batand si totul e rece si de neinteles pentru mine.
Fa-ma sa simt ceva pentru ca mainile tale sunt calde pe pielea mea si iti simt fiecare picatura de nehotarare.
Fa-ma sa simt chiar daca ai sa pleci si eu o sa numar orele si zilele si o sa mi se para o eternitate pana cand am sa te vad iarasi.
Fa-ma sa simt ceva pentru ca esti in mintea mult prea des ca sa te las sa ma lasi.

Fa-ma sa simt ceva, dar te rog eu, nu pleca de tot. Fa-ma sa simt ceva pentru ca ma inspiri.

22 octombrie 2015

Trimiteți un comentariu

Categories

Followers

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Visele reprezinta cea mai frumoasa deformare a realitatii.

Archives

  •     
Un produs Blogger.