Protest

Si i-am spus:

- Vezi tu, azi lumea e a mea. Azi fac ce vreau, azi sunt puternica si nimic nu ma opreste. Azi nu tin cont de judecata, azi tin cont de sentimente. Azi sunt doar eu intr-o lume prea mare ca sa ii aflu vreodata intelesul. Azi nu caut sa inteleg, azi caut sa simt. Azi pot fi cine vreau eu fara sa imi pese. Azi merg prin iarba cu picioarele goale. Azi imi cumpar un ursulet de plus. Azi mananc cate prajituri vreau. Azi le spun ca ii iubesc, chiar daca nu ii iubesc pe toti. Azi prind rasaritul, dar astept si apusul. Azi dansez in ploaie. Azi vad un curcubeu. Azi nu invat nimic, vreau sa citesc ce imi place mie. Azi fug de acasa. Tot azi, ma intorc ca o sa mi se faca dor. Azi ma joc ratele si vanatorii. Azi imi fac doua codite impletite. Azi imi cumpar un buchet de flori. Azi descopar orasul. Azi cunosc oameni noi. Azi ma stramb si scot limba la necunoscuti. Azi pretuiesc oamenii care sunt importanti pentru mine si tot azi sunt recunoscatoare pentru ce am. Azi nu cumpar cu bani, cumpar cu zambete. Azi traiesc mai mult decat ieri. Azi imi inchid telefonul. Azi visez cu ochii deschisi. Azi imi pun o dorinta cand vad prima stea. Azi ma joc cu lego. Azi ma urc pe gard. Sau in copaci. Azi imi cumpar un balon. Azi ma bucur pentru orice lucru marunt. Azi sunt copil.

17 iunie 2012

Trimiteți un comentariu

Categories

Followers

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Visele reprezinta cea mai frumoasa deformare a realitatii.

Archives

  •     
Un produs Blogger.